1مهر خوب بود؟

کفشدوزک
به وبللاگم خوش اومدید.. امیدوارم ازش خوشتون بیاد.
1مهر خوب بود؟
ن : p.a 12 ت : دو شنبه 1 مهر 1392 ز : 18:2 | +

سلام بچه ها خوبید خوشین سلامتین؟

اول مهر چطور بود؟؟انشالله که خوب بود؟

رفتن به مدرسه شروع دوباره مدارس و رفتن به کلاس بالاتر چ حسی داره؟

امروز تو مدرسه خوش گذشت؟؟

به من که خوش گذشت اخه امروز هم دوستامو دیدم هم رفتم ی کلاس بالا و

الان منو همکلاسیام شاگردای ارشد مدرسه ایم...

ما کلاس شیشمیم دیگه خب از همه کاسا بالاتریم دیگه...

امروز وقتی وارد کلاسمون شدم چندی گذشت و معلم اومد و خودشو معرفی کرد

معلممون سرکار خانوم رازقی بودن که 9سال در مدرسه ما تدریس کرده بودن..

7سال کلاس پنجم و 2سال کلاس شیشم...

امروز بهمون خوش گذشت چون جاهامون مشخص شد دوستامونو دیدیم...

من بغل دست دوستم نگین و شادی نشستم...

تازه درس اول ریاضی، علوم، بخوانیممون هم تموم کردیم!!

الانم مشقام تموم شدن و فقط یه تحقیق دارم..به بهانه تحقیق اومدم و الان تند تند دارم این مطالبو مینویسم..

شما امروز چ کردید؟؟معلمتون کی]؟؟کلاس چندمید؟؟پیش کدوم دوستاتون نشستید؟؟

خوشحالین که مدارس باز شده؟؟

بچه ها کلاس شیشم خیلی کاراش زیاده و من خ خ کم سرمیزنم به وب..من نیستم

ولی خوشحال میشم شما اگه تونستید به وب بیاید و نظر بدید...

خیی دلم میخواد بعد از مثلا 1هفته بیام وب ببینم مثلا10تا نظر دارم!!!

جبران میکنم ان خوبیاتونو.....

 



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت19:18---2 مهر 1392
اپمممم

احسان
ساعت18:54---1 مهر 1392
لینک شدی
ایول


احسان
ساعت18:41---1 مهر 1392
با تبادل لینک موافقی


اره


احسان
ساعت18:29---1 مهر 1392
وبلاگت عالیه
سلام ممنون لطف داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: ماه مدارس، ،
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by brainy
This Template By Theme-Designer.Com